dinsdag 4 november 2008

Verjaardagsliedje van kinderen voor kinderen

En maar wachten, en maar vragen

Zoveel nachten, zoveel dagen

Wanneer ben ik jarig, mama?

Zoveel dagen, zoveel nachten

Zoveel spannende gedachten

Kaarten, brieven en visite

Slingers, taart en appelsap..

Mama, papa zeg het toch

Hoeveel nachtjes slapen nog?



Nog 4, nog 3, nog 2, nog 1

Ja ja ja ja ja ja

Hiep hiep hoera

Hiep hiep hoera

Er deelt er eentje uit

Hiep hiep hoera

Er geeft er een ’n feestje

Met twee violen en een trommel en een fluit.



En maar wachten en maar vragen

Welke jurk zal ik dan dragen?

Mag ik het grote bed dan?

En wat krijg ik voor cadeau?

Pap, gaan we weer schatten zoeken?

Mama, maak je pannenkoeken?

En zou oma Utrecht komen?

En komt oma Almelo?

Papa, mama zeg me toch?

Hoeveel nachtjes slapen nog?



Nog 4, nog 3, nog 2, nog 1

Ja ja ja ja ja ja

Hiep hiep hoera

Hiep hiep hoera

Er deelt er eentje uit

Hiep hiep hoera

Er geeft er een ’n feestje

Met twee violen en een trommel en een fluit.

Dat is geen wonder want de word er een 19.



Welterusten papa, mama

Wat een prachtig feestprogramma

Welterusten, ik ben moe hoor

Volgend jaar doe ik het weer

Gaan we dn met mijn vriendinnen

Naar.. dat moet ik nog verzinnen

Volgend jaar wil ik het liefst

Wanneer is dat, volgend keer?

Mama,papa, zeg me toch:

Hoeveel nachtjes slapen nog?



Hiep hiep hoera

Er is er eentje jarig!!

Geen opmerkingen: