maandag 30 november 2009

Buikafdruk


(www.mamamozaiek.nl)
Dé site voor mama's die een tastbare herinnering willen houden aan hun mooie zwangere buik! Bij MamaMozaïek kan je terecht voor gipsafdrukken en mozaïekbuiken.

Je kan je buik op allerlei verschillende manieren laten vastleggen in gips. De gipsafdruk kan vervolgens weer op oneindig veel manieren gedecoreerd worden met mozaïek. Je buik wordt vereeuwigd in een uniek kunstwerk van grote emotionele waarde.

Het leuke van MamaMozaïek is dat je alles ook zelf kunt maken, maar aangezien de meeste moeders de handen vol hebben aan hun grut, maak ik de gipsafdrukken en de mozaïekbuiken vooral in opdracht.


Mijn Mening:
Ik heb dit laatst op tv gezien. Ik vond het zo leuk. Dus heb ik er meer over op gezocht. Ik vond het ook een leuk onderwerp om hier op te zetten.

Geen opmerkingen: